søndag den 30. marts 2008

DR

Efter afslutningen på DR's seneste publikumsmagnet, X-faktor, proklamerede Ekstra Bladet på sin spiseseddel at vinderen, Martin, vil komme til at tjene millioner. Jeg er ikke i tvivl om at Martins kommende plade kommer til at sælge rigtig godt efter at DR har brugt en masse licenskroner på showet. Det må unægteligt siges at være den bedste form for markedsføring et nyt navn kan ønske sig.
Jeg forstår ikke hvorfor licensbetalerne skal være med til at financiere programmer der lige så vel kunne bringes på en kommerciel kanal. Jeg har intet imod at betale for at se nyheder på DR og er også tilfreds med mange af programmerne på DR2, men jeg forstår ikke hvorfor jeg som ejer af et fjernsyn skal tvinges til at betale for åndsvage TV Shows og dårlige amerikanske film.

Ingen kommentarer: